GOT7's handwritten letter for ahgases

جستجو در فنکافه Got7:

×

تبليغات

نويسنده : negin بازديد :1353
GOT7's handwritten letter for ahgases

تاريخ ارسال:چهار شنبه 20 خرداد 1395 ساعت:
GOT7's handwritten letter for ahgases

 

نامه ی جی بی :

 

سلام من جی بی لیدر گات سون هستم.اول از همه خیلی ممنونم از همه ی آگاسه هایی که همیشه منتظر ما بودند.ما چیزهای خیلی زیادی برای این آلبوم آماده کردیم تا بهتون نشون بدیم.من خیلی درموردش جدی فکر کردم و امیدوارم همه دوسش داشته باشن.من همیشه قدردان شما هستم و ازتون ممنونم,درسته نمیتونم تموم سختی ها و دردسرهایی که برای حمایت و ساپورت ما تحمل میکنید رو درک کنم....خیلی ازتون متشکرم.ما هم گاهی اوقات شرایط سختی داریم یا گاهی که حس دپرس بودن میکنم,درست همون لحظه صدای شما که دارید مارو تشویق میکنید رو میشنوم, نمیدونم چرا... ولی همون لحظه حس میکنم کلی انرژی گرفتم و قوی شدم.

ازتون خیلی ممنونم که همیشه کنارمون هستید و قدم به قدم با ما به جلو حرکت میکنید و ممنونم که همیشه با تشویق هاتون بهمون انرژی می دید.

من هیچوقت این قلب متشکر و احساس قدردانی از شمارو فراموش نمیکنم و تلاش میکنم که در پاسخ شما آهنگهای زیباتر و حرفه ای تر بسازم.

 

Thank you I Got7 , Def soul 

 


  

نامه ی مارک : 

سلام i got7 .ما یک آلبوم خیلی ویژه براتون داریم.بخاطر همینه که من این نامه رو براتون مینویسم.ما واقعا برای تهیه و آماده کردن این آلبوم سخت کار کردیم.یوگیوم, هیونگ تهیه کننده و من یک آهنگ تهیه کردیم به اسم "see the light" به نظرتون چطور بود؟ چون آگاسه های ما خیلی درخشان هستن ما این آهنگ رو ساختیم (اشاره به اسم آهنگش) هه هه هه امیدوارم همتون دوسش داشته باشید. یک مدت پیش ما فن میتینگ برگزار کردیم و به خاطر وجود شماها اون روز خیلی برامون پرمعنی شد.خیلی ممنونم که همیشه کنار گات سون هستید.ما هنوزم یک ضعف هایی داریم و واقعا ممنونم که با این حال به ما عشق می ورزید و ازما حمایت میکنید.بیاید همینطوری یواش یواش مدت زمان خیلی خیلی خیلی طولانی و زیادی رو باهم بمونیم. هه هه عاشقتونم آگاسه. 

Got7 ❤️ I Got7  

ترجمه : نگین

 

نامه جکسون :

آی گات سون های عزیز ما (زیباترین و مهربون ترین مردم جهان و کسانی که همیشه باعث میشوند ضربان قلب تند شود)

سلام! آی گات سون های ما ! ک ک وقتی دارید این رو میخونید مشغول چه کاری هستید ؟ غذاتون رو خوب خوردید ؟ اخیرا استرس دارید ؟ احتمالا مشکلاتی دارید . کسی رو دارید تا باهاش در باره اون صحبت کنید؟ کسی هست تا بهتون درباره نگرانی هاتون کمک کنه؟ 

من واقعا متاسفم که زمان مشکلات و هنگامی که استرس دارید کنارتون نیستم . همه اینها در حالیه که شما همیشه به ما یعنی گات سون نیرو میدید. ما هم باید همیشه به مشکلات شما توجه کنیم و به شما نیرو بدیم ㅠㅠ اما نمی تونیم . من واقعا متاسفم  ㅠㅠ حتی وقتی که استرس دارید و براتون سخته شما همیشه میاید تا ما یعنی گات سون رو ببینید ؛ و هر وقت که اجرا یی داریم شما میاید و مارو ساپورت میکنید . خیلی ازتون ممنونیم . ما ، گات سون همیشه آی گات سون رو دوست داریم ! ما هر روز در فکر شماییم و همیشه به این فکر میکنیم که چجوری میتونیم کاری کنیم تا شما به آی گات سون بودنتون افتخار کنید . ما همیشه به یادتونیم ، همیشه کنجکاویم بدونیم که ' آی گات سون های ما در حال انجام چه کاری هستند ' . ما به این فکر میکنیم که ' آیا مسائل و مشکلاتی برای آی گات سون ها وجود داره تا براشون استرس بوجود بیاره؟' آی گات سون خیلی دوستتون دارم .همچنین ، حتی اگر هر اتفاق سختی رخ بده ، حتی اگر به هر دلیلی استرس داشته باشید امید وارم همتون شجاع باشید و مسئله رو حل کنید ! اگر این کارو نکنید حجم مشکلات همیشه با شما خواهد بود . وقتی شما مشکلات و استرس رو از بین میبرید میتونید به مشکلات دیگه هم غلبه کنید و همه چیز رو به راه می شه .! شما باید اونهارو برطرف کنید!! آه خیلی طولانی شد ㅠㅠ متاسفم .. در آخر امیدوارم در سال 2016 همه سالم باشند ؛ لطفا به این آلبوم عشق بورزید  . گات سون و آی گات سون ، بیاید هم دیگر رو دوست داشته باشیم! 

 

1

نامه یونگجه :

اگاسه ها

این اواخر حالتون خوب بوده؟

خیلی وقته که ما اومدیم ، شما دورهمی گرفتید؟

خیلی دلم براتون تنگ شده ، احساس خوبی دارم که این روزی که مدت ها منتظرش بودم دوباره فرا رسید. این آلبوم برام خیلی با ارزشه چون ما میتونیم ارتباط نزدیک تری با شما برقرار کنیم ، و همراه شما باشیم . همیشه خوب غذا بخورید و مراقب خودتون باشید . من این شانسو ندارم که این رو بهتون بگم اما بجاش میتونم ازین طریق (از طریق نامه) اینجا بهتون بگم.

چرا الان که دارم این رو مینویسم خیلی احساس شادی میکنم...ها

من فقط چییز هایی که میخوام بگم رو میگم~ اول از همه ، همیشه سالم بمونید . برای اینکه یه انسان سالم باشید باید عادت کنید که به موقع بخوابید و صبح زود بیدار بشید. اگر باید همیشه ویتامین هاتون رو هم مصرف کنید ! مادرم همیشه میگه که  هم صبح و هم عصر یه قرص ویتامین مصرف کنم. البته من هم همیشه باید صبح ها زود بیدار میشدم اما  ها ها ها(  :|  ) و شما همچنین باید همیشه به خوبی به حرف پدر و مادرتون گوش کنید. برام عجیب به نظر میرسه که اینو میگم اما اونها کسایی هستند که مهمترین کلمات رو در زندگی به ما دادند! و من همیشه شکرگزارم که همه چیز خیلی خوب پیش میره و درون من فقط سرشار از شادی هست. 3>

خیلی ازتون ممنونم که به ما عشق میورزید ،  به ما علاقه نشون میدید و تشویقمون میکنید .

ازین به بعد گات سون و یونگجه حتی بیشتر تلاش میکنند.

عاشقتونم ❤️❤️

 

ترجمه : فاطمه

 

 


بخش نظرات
اين نظر توسط کیانا در تاريخ 1395/3/29/6 و 11:25 دقيقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

واااای نامه ی یانگجه خیلی احساسی بود ممنون بابت ترجمه
پاسخ: خواهش میکنم ♥


براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ارتباط با مدير

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 874
کل نظرات کل نظرات : 1405
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 181

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 205
بازديد ديروز بازديد ديروز : 635
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 21
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 64
آي پي امروز آي پي امروز : 68
آي پي ديروز آي پي ديروز : 212
بازديد هفته بازديد هفته : 1871
بازديد ماه بازديد ماه : 6079
بازديد سال بازديد سال : 14751
بازديد کلي بازديد کلي : 170547

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 3.15.147.215
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبادل لينک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فنکافه Got7 و آدرس got7fancafe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سايت در خبرنامه سايت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود